O Nama

“Mali Vrtuljak edukacijsko rehabilitacijski kutak zapravo predstavlja svako dijete pojedinačno – cjelovitu sliku djeteta sa svim njegovim jakim i slabim stranama na svim razvojnim područjima.

Gledajući na svako dijete koje zakorači u naš kutak kroz sva razvojna područja; motorički razvoj (razvoj grube i fine motorike, zdravlje i briga o sebi), komunikacija i jezik (slušanje, pozornost, razumijevanje i govor), intelektualne vještine (matematičke vještine, čitanje, pisanje), osobni, socijalni i emocionalni razvoj (samopouzdanje i samosvijest, upravljanje osjećajima i ponašanjem, uspostavljanje odnosa), izražajna umjetnost i djetetovo razumijevanje svijeta; stvaramo sliku o djetetu i naše razumijevanje u kojim područjima dijete treba dodatnu podršku.

Ta razvojna područja su slikovita baš poput Vrtuljka. Vrtuljak na sebi ima mnogo kabina, baš poput djeteta koje se razvija u ovim mnogim područjima. Za kompletan razvoj djeteta nije dovoljno razvijati samo jedno područje, potrebno je sva područja istovremeno njegovati kako bi se dijete osjećalo kao cjelovito biće. Tako se kod Vrtuljka okreću neprestano sve kabine, kao što se kod djeteta razvija istovremeno sva razvojna područja.

Samo ime svakodnevno nas podsjeća da kroz aktivnosti i igru pomažemo svakom malom biću koje zakorači u naš kutak da se ono ovdje osjeća dobrodošlo. Da nas podsjeti da rad i trud mora biti usmjeren na cjelokupno dijete, na razvijanje svih njegovih vještina bez obzira u kojem području ima najviše odstupanja.

Naravno, dijete možda dođe na rad kako bismo se usmjerili na učenje predmatematičkih vještina. Ali čak i kroz učenje matematike, rad se bazira na osnaživanju djetetove senzorike, fine motorike, grube motorike (da, matematika se može učiti kroz pokret!), komunikacije, povezivanje s razumijevanjem svijeta kroz svakodnevna iskustva te osnaživanje socioemocionalnog razvoja djeteta.

Svako dijete je za nas jedinstveno. Ono je mali krug koji se neprestano vrti, svakodnevno razvija svoje vještine, jača svoje sposobnosti te uči prevladati svoje slabosti.

Svako dijete je Mali Vrtuljak uz kojeg je divno učiti, nezaboravna vožnja života.”

 

 

NAŠ TIM

 

Martina Jurilj, mag. rehab. educ.

Ponosna mama dvjema djevojčicama i supruga. Svoje iskustvo nakon studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu stekla je radeći kao stručna suradnica – edukacijska rehabilitatorica u dvjema osnovnim školama te centru za odgoj i obrazovanje.

Bavi se savjetovanjem i edukacijom roditelja i djece s teškoćama u razvoju. Nakon stečenog iskustva svoju ljubav prema radu i ideje koje je skupljala pretače u privatni posao te 2019.godine otvara obrta za ostalo obrazovanje i poučavanje Mali Vrtuljak.

Moto kojim se vodi u životu i radu je taj da učenje može biti lako, samo treba pronaći pravi način. Provodi strategije i tehnike učenja te savjetuje školarce kako najbolje iskoristiti svoje vještine i sposobnosti za ostvarivanje svoga potencijala. Obrazuje se za rad s Numicon programom te vodi individualne i grupne terapije ranog učenja matematike prema Numicon metodama taktilnog, kinestetičkog i vizualnog učenja.

Također je svestrana i kreativna te voli osmišljavati radne materijale za rad, a kreirala je i edukativno društvenu igru Moji osjećaji kojom se kroz zabavu i igru mogu razvijati socioemocionalne vještine kod djece.

Sukreatorica je online programa za razvoj fine motorike Magične ručice koji pruža cjelokupnu podršku roditeljima na svim najranijim područjima djetetovog razvoja te priprema djecu na svim razvojnim područjima od rođenja do polaska u školu.

Trenutno se educira za trenera Equpping minds programa koji obuhvaća aktivnosti i metode za razvijanje radne memorije, koncentracije i pažnje, kognitivnih funkcija te vizualne percepcije.

 

Tina Radić Čmaje, mag. psych.

Po završetku prirodoslovno-matematičke gimnazije u Splitu, seli se u Zagreb zbog fakulteta. U Zagrebu je diplomirala psihologiju na Fakultetu hrvatskih studija, a dodatni nastavnički modul završila je na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Stručnu praksu odradila je u Poliklinici Suvag te Centru Sirius u Zagrebu.
Po završetku studija iskustvo je stekla kao vanjski suradnik u Pučkom otvorenom učilištu Zabok gdje je vodila predmet Osnovna psihosocijalna obilježja djeteta.
Zbog želje za dodatnim usavršavanjem u struci završila je osnovnu edukaciju za terapiju usredotočenu na suosjećanje, a trenutno je edukantica bihevioralno-kognitivne terapije.U Malom Vrtuljku radi individualno savjetovanje te grupne radionice za djecu i roditelje, sudjeluje u programu Magične ručice te piše edukativne članke o psihološkim temama.
Smatra kako je poticanje znatiželje od malih nogu ključan čimbenik za kasniji uspjeh u životu i usvajanje novih vještina i znanja, pa i sama svoje znanje obogaćuje dodatnim edukacijama, kako bi čim bolje uspjela potaknuti druge za učenje novog i istraživanje nepoznatog.
Najveći interes veže uz teme rane intervencije, teškoće prilagodbe i specifične teškoće u učenju (strategije učenja, probleme pažnje i koncentracije, inspitnu anksioznost) te pomoć pri različitim psihičkih smetnjama i rad na educiranju roditelja, pomažući klijentima razumjeti unutarnje procese te ih tako osnažiti i povećati kvalitetu života svakog pojedinca.
Ako mislite da Vama ili Vašem djetetu treba savjet, pomoć ili podrška u obliku individualnog psihološkog savjetovanja ili konzultacija za roditelje, obratite se s povjerenjem.

 

 

 

Vanjski suradnici

 

Iva Marković, mag. rehab. educ.

Završila je osnovnu i srednju školu u Zagrebu te 2011. diplomirala na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu.

Nakon studija radila je u dječjem vrtiću Različak u Zagrebu i završila PECS trening level 1 za rad s djecom iz autističnog spektra. Također je sudjelovala na mnogim art terapijskim radionicama.

2015. godine seli u Francusku gdje je radila u Montessori vrtiću i privatno održavala edukacijsko rehabilitacijske terapije. Napisala je i ilustrirala dječju slikovnicu o potresu: Tutanj, tres, to je potres! koja je objavljena 2021. godine.

Iva je supruga i majka dvoje djece (5 i 9 godina). Voli kreativan rad, putovanja, vrijeme provedeno u prirodi i učenje novih vještina.

 

 

Ana Božinović, mag. praesc. educ.

Osnovnu i srednju školu završila je u Iloku, a u Osijeku je 2016.godine završila Rani i predškolski odgoj i obrazovanje. U sklopu studija, sudjelovala je u edukaciji vezano za integraciju djece Roma u vrtićima u Hrvatskoj.
Na temelju toga, dobila je posao u jednom privatnom vrtiću u Vinkovcima, koji uspješno integrira djecu romske nacionalnosti u svoj sustav.
Trenutno živi s obitelji u Njemačkoj i od 2017. godine ima status roditelja njegovatelja. S obzirom da je majka dvoje djece s težim oštećenjima u razvoju, većinu vremena posvećuje kreiranju i izvođenju različitih aktivnosti koje provodi sa svojom djecom te na taj način nastoji što više povećati njihovu funkcionalnost u svakodnevnom životu.
Slobodno vrijeme je također usmjereno ka tome, voli čitati knjige o odgoju i o svim područjima čovjekova razvoja, voli istraživati i kreirati različite aktivnosti za svoju djecu.
Najviše ju opušta čitanje knjiga duhovne tematike te duge šetnje u prirodi sa djecom i suprugom.