Martina Jurilj, mag. rehab. educ.
Ponosna mama dvjema djevojčicama i supruga. Svoje iskustvo nakon studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu stekla je radeći kao stručna suradnica – edukacijska rehabilitatorica u dvjema osnovnim školama te centru za odgoj i obrazovanje.
Bavi se savjetovanjem i edukacijom roditelja i djece s teškoćama u razvoju. Nakon stečenog iskustva svoju ljubav prema radu i ideje koje je skupljala pretače u privatni posao te 2019.godine otvara obrta za ostalo obrazovanje i poučavanje Mali Vrtuljak. Obrt Mali Vrtuljak 2024.godine prenosi se u CENTAR MALI VRTULJAK d.o.o. u kojem je osnivačica i direktorica.
Moto kojim se vodi u životu i radu je taj da učenje može biti lako, samo treba pronaći pravi način. Provodi strategije i tehnike učenja te savjetuje školarce kako najbolje iskoristiti svoje vještine i sposobnosti za ostvarivanje svoga potencijala. Obrazuje se za rad s Numicon programom te vodi individualne i grupne terapije ranog učenja matematike prema Numicon metodama taktilnog, kinestetičkog i vizualnog učenja.
Također je svestrana i kreativna te voli osmišljavati radne materijale za rad, a kreirala je i edukativno društvenu igru Moji osjećaji kojom se kroz zabavu i igru mogu razvijati socioemocionalne vještine kod djece.
Sukreatorica je online programa za razvoj fine motorike Magične ručice koji pruža cjelokupnu podršku roditeljima na svim najranijim područjima djetetovog razvoja te priprema djecu na svim razvojnim područjima od rođenja do polaska u školu.
Licencirana je trenerica Equpping Minds® stupanj 1. i stupanj 2. programa koji obuhvaća aktivnosti i metode za razvijanje radne memorije, koncentracije i pažnje, kognitivnih funkcija te vizualne percepcije.
Po završetku prirodoslovno-matematičke gimnazije u Splitu, seli se u Zagreb zbog fakulteta. U Zagrebu je diplomirala psihologiju na Fakultetu hrvatskih studija, a dodatni nastavnički modul završila je na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Stručnu praksu odradila je u Poliklinici Suvag te Centru Sirius u Zagrebu.
Po završetku studija iskustvo je stekla kao vanjski suradnik u Pučkom otvorenom učilištu Zabok gdje je vodila predmet Osnovna psihosocijalna obilježja djeteta.
Zbog želje za dodatnim usavršavanjem u struci završila je osnovnu edukaciju za terapiju usredotočenu na suosjećanje, a trenutno je edukantica bihevioralno-kognitivne terapije.U Centru Mali Vrtuljak radi individualno savjetovanje te grupne radionice za djecu i roditelje, sudjeluje u programu Magične ručice te piše edukativne članke o psihološkim temama.
Smatra kako je poticanje znatiželje od malih nogu ključan čimbenik za kasniji uspjeh u životu i usvajanje novih vještina i znanja, pa i sama svoje znanje obogaćuje dodatnim edukacijama, kako bi čim bolje uspjela potaknuti druge za učenje novog i istraživanje nepoznatog.
Najveći interes veže uz teme rane intervencije, teškoće prilagodbe i specifične teškoće u učenju (strategije učenja, probleme pažnje i koncentracije, inspitnu anksioznost) te pomoć pri različitim psihičkih smetnjama i rad na educiranju roditelja, pomažući klijentima razumjeti unutarnje procese te ih tako osnažiti i povećati kvalitetu života svakog pojedinca.
Ako mislite da Vama ili Vašem djetetu treba savjet, pomoć ili podrška u obliku individualnog psihološkog savjetovanja ili konzultacija za roditelje, obratite se s povjerenjem.
Antonia Juroš, univ. bacc. rehab. educ.
Nakon završene jezične gimnazije u Osijeku, upisuje rehabilitaciju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Tijekom godina studija stječe bogato iskustvo u radu s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom kroz različita volontiranja i prakse. Uz fakultetske obaveze često pruža pomoć u učenju djeci s teškoćama učenja te radi kao dječji animator. U radu s djecom pomaže joj i velik interes za područje psihologije, kreativni rad i individualni pristup svakom djetetu.
Vjeruje kako su cjeloživotno učenje i osobni razvoj ključni za razvijanje kompetentnog stručnjaka, pa tako želi završiti brojne edukacije po završetku studija.
U Centru Mali vrtuljak provodi inovativne metode i programe.
Apsolventica edukacijske rehabilitacije svoje slobodno vrijeme voli provoditi aktivno; u prirodi ili na brojnim putovanjima.
Vanjski suradnici
Iva Marković, mag. rehab. educ.
Završila je osnovnu i srednju školu u Zagrebu te 2011. diplomirala na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu.
Nakon studija radila je u dječjem vrtiću Različak u Zagrebu i završila PECS trening level 1 za rad s djecom iz autističnog spektra. Također je sudjelovala na mnogim art terapijskim radionicama.
2015. godine seli u Francusku gdje je radila u Montessori vrtiću i privatno održavala edukacijsko rehabilitacijske terapije. Napisala je i ilustrirala dječju slikovnicu o potresu: Tutanj, tres, to je potres! koja je objavljena 2021. godine.
Iva je supruga i majka dvoje djece (5 i 9 godina). Voli kreativan rad, putovanja, vrijeme provedeno u prirodi i učenje novih vještina.
Ana Božinović, mag. praesc. educ.
Osnovnu i srednju školu završila je u Iloku, a u Osijeku je 2016.godine završila Rani i predškolski odgoj i obrazovanje. U sklopu studija, sudjelovala je u edukaciji vezano za integraciju djece Roma u vrtićima u Hrvatskoj.
Na temelju toga, dobila je posao u jednom privatnom vrtiću u Vinkovcima, koji uspješno integrira djecu romske nacionalnosti u svoj sustav.
Trenutno živi s obitelji u Njemačkoj i od 2017. godine ima status roditelja njegovatelja. S obzirom da je majka dvoje djece s težim oštećenjima u razvoju, većinu vremena posvećuje kreiranju i izvođenju različitih aktivnosti koje provodi sa svojom djecom te na taj način nastoji što više povećati njihovu funkcionalnost u svakodnevnom životu.
Slobodno vrijeme je također usmjereno ka tome, voli čitati knjige o odgoju i o svim područjima čovjekova razvoja, voli istraživati i kreirati različite aktivnosti za svoju djecu.
Najviše ju opušta čitanje knjiga duhovne tematike te duge šetnje u prirodi sa djecom i suprugom.