Opis
Socioemocionalno učenje definira se kao proces stjecanja vještina za životnu učinkovitost, poput razvijanja pozitivnih odnosa, moralnog ponašanja i učinkovitog rješavanja zahtjevnih situacija. Specifične vještine koje omogućuju djeci funkcioniranje i dovršavanje svakodnevnih aktivnosti (poput igre, učenja, sudjelovanja u društvenim situacijama, odmora, oblačenja, pisanja, vožnje bicikla, interakcije s drugima …) su one društvene emocionalne vještine koje pomažu djeci da prepoznaju i upravljaju emocijama, komuniciraju s drugima, razmišljaju o svojim osjećajima te načinu na koji bi trebali postupiti i regulirati ponašanje na temelju promišljenog odlučivanja.
Kako biste mogli svoje dijete pravovremeno učiti o osjećajima i prepoznavanju emocija, izradili smo Socijalnu priču za djecu – Moji osjećaji. Ona predstavlja uvod u područje emocija, pomaže vam da s djetetom razgovarate o definiciji emocija, raznolikosti osjećaja i njihovom izražavanju.